BRE Bank zajął II miejsce w rankingu najlepszych instytucji finansowych 2006 roku, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.Wybierając najlepsze banki, Rzeczpospolita oceniała tylko te instytucje, których ak
Redakcja serwisu SwiatObrazu.pl zaprasza na wyjątkowe szkolenia – Coaching fotograficzny. Jest to niespotykane do tej pory połączenie niskiej ceny, elastyczności wyboru terminu oraz możliwości pracy indywidualnej lub w bard
Śpiew, efektowne dekoracje i śnieg przypominają wszystkim o magii świąt. Flash mob zaprezentowany w piątkowy wieczór w Warszawie zachęca również do wzięcia udziału w głosowaniu na miasta w konkursie na najpiękniejsze
W Polsce corocznie do szpitali z ostrą biegunką wirusową trafia około 6500 dzieci. Biegunka jest szczególnie groźna dla tych najmłodszych. Jest to choroba występująca powszechnie - jak podają statystyki – ulega je
W dniach 21 i 22 czerwca w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie już po raz 14 odbędzie się Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej” (TAPT). Organizatorami Konferencji s�
mBank zaprasza do udziału w konkursie na hasło promujące eKARTY.Aby wziąć udział w Konkursie, należy do 23.11.2007 r. zamówić jedną z internetowych kart płatniczych mBanku: eKARTĘ, eKARTĘ Onet.pl, eKARTĘ Interia.pl,
Podczas wczorajszej gali wręczenia Złotych Spinaczy - którymi branża Public Relations nagradza najlepsze kampanie - Imago Public Relations odebrała aż trzy statuetki, w tym po raz drugi z rzędu nagrodę w kategorii „
Z wiekiem pewne mięśnie zanikają, dlatego ważna jest aktywność fizyczna. Coraz więcej Polaków przekonuje się do japońskiej metody niko niko, czyli ?truchtania z uśmiechem?.…
Jerzy Buzek, Andrzej Mleczko i Krzysztof Olszewski odbiorą przyznane po kilkuletniej przerwie Nagrody Kisiela. Powrót do jednej z najświetniejszych tradycji tygodnika WPROST odbywa się w przeddzień 20. rocznicy przyznania p
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce