W marcu 2015 r. weszła w życie nowa ustawa, pozwalająca na łatwiejszą organizację ślubów poza urzędem stanu cywilnego. Czy oznacza to, że ceremonia będzie mogła odbyć się w balonie lub pod wodą? Nie, miejsce musi być go
Mają pomysł na własny biznes w oparciu o innowacyjne technologie. Są programistami, developerami, marketingowcami?. Ludźmi z pasją i pomysłami, którymi inspirują innych. Szukają wsparcia w sfinansowaniu pomysłu na włas
Platforma handlowa Allegro zdecydowała o utworzeniu nowej kategorii prezentowanej na stronie głównej serwisu. Akcesoria erotyczne dostępne do tej pory w ramach kategorii „Pozostałe” skupione będą teraz w jednym
WARSZAWA, Polska ? 22 grudnia 2010 - Zorganizowany przez Samsung Electronics Polska konkurs fotograficzny ?Następna stacja Kreacja?, właśnie dobiegł końca. Nagrodę główna ? nocną sesję zdjęciową według własnego projektu z
<P >Projektanci Pracowni Sztuki Ogrodowej i Ogrodowni w poszukiwaniu inspiracji odwiedzili Chelsea Flower Show 2009 w Londynie – jedną z największych wystaw ogrodniczych na świecie, prezentującą najnowsze tendencje w a
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od
Weź udział w konkursie Wirtualnej Polski i jedź na Roskilde Festival. Już po raz czwarty Wirtualna Polska organizuje wielki konkurs związany z jedną z najstarszych imprez muzycznych w Europie – Roskilde Festival.  
15 i 16 maja na placu przed pływalnią ?Wodnik? w Krotoszynie zagości mobilne centrum nauki ?Planeta Energii?. Wizyta miasteczka to nagroda w zorganizowanym przez Grupę ENERGA ogólnopolskim konkursie edukacyjnym, którego głównym
Specjalne Nagrody Branżowe obejmują dwa wyróżnienia w kategorii Best of Innovation (Najlepsza z innowacji) oraz sześć w Eco-Design Products.RIDGEFIELD PARK, N.J., 9 listopada 2010 – Samsung Electronics, lider r
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba