Warszawa, 12 sierpnia, 2014 r. ? Już w październiku ruszy kolejna, 21-pierwsza edycja jednego z najważniejszych festiwali branży reklamowej ? Golden Drum organizowany co roku w Portoroż na Słowenii. Z tej okazji Szkoła Mistrzó
Piwo to najpopularniejszy napój alkoholowy w Polsce. Jednak jego klasyczna odmiana już nam nie wystarcza. Coraz częściej szukamy nowych smaków. …
Dyskusje na temat błogiego lenistwa, negatywnych, ale i pozytywnych (chociaż te są raczej bagatelizowane) skutków długich weekendów zazwyczaj intensyfikują się w okolicach maja każdego roku. Pragnienie odpoczynku p
Najnowsze trendy, style, tkaniny i kolory. Projektanci bardzo znani, znani oraz mniej znani. Wirtualna Polska przedstawia relacje wideo z polskich i światowych wybiegów. Kobieta WP (kobieta.wp.pl) ma swój własny, niepow
Bank Pekao SA został Sponsorem Narodowym Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 i Oficjalnym Bankiem tych mistrzostw w Polsce. Jest to naturalna konsekwencja finansowania przez Bank największych, strategicznych projektów
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan
mBank wprowadził do oferty Kredyt ratalny plus - kredyt gotówkowy dla osób fizycznych, przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny.Kredyt ratalny plus udzielany jest w formie rachunku rozliczeniowego a?vista z odnawialną linią
Polacy wydają coraz więcej na świąteczne prezenty, jednak co roku mają ten sam problem – co kupić? Decyzja nie jest łatwa, w grę wchodzą uczucia bliskich i pieniądze, nie małe. W tym roku Polak przeznaczy na ten
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró
mBank po raz kolejny został doceniony na forum międzynarodowym, otrzymując tytuł ?Best of Show? na tegorocznej edycji konferencji Finovate, za projekt nowoczesnych lekkich placówek bankowych. Uznanie odbiorców znalazła także ap