Sklep internetowy Broń.pl przystąpił do programu lojalnościowego PayBACK. Za produkty zakupione w Broń.pl klienci otrzymują punkty PayBACK, ale nie tylko…Współpraca pomiędzy serwisem Broń.pl a programem PayBACK p
Biblioteka Multimedialna Interkl@sy działa przy Polskim Portalu Edukacyjnym Interkl@sa. Jej celem jest stworzenie kompletnego zbioru edukacyjnych programów multimedialnych dostępnych na polskim rynku i promowanie ich zastosowania w
W Polsce corocznie do szpitali z ostrą biegunką wirusową trafia około 6500 dzieci. Biegunka jest szczególnie groźna dla tych najmłodszych. Jest to choroba występująca powszechnie - jak podają statystyki – ulega je
15 lipca obchodzimy ogólnopolski dzień bez telefonu. Obecnie nie potrafimy funkcjonować bez tego urządzenia. Jednak nadużywanie popularnych ?komórek? niesie za sobą poważne konsekwencje. Eksperci podpowiadają, jak uniknąć f
Z końcem października Internetowy Serwis Kobiecy Female.pl (www.female.pl) pokazał swoje nowe oblicze.Gruntownemu liftingowi poddana została strona główna oraz wszystkie podstrony. Serwis w nowych ciepłych b
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia
Koalicja SMS bez VAT, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce, zdecydowała się zaapelować do przedstawicieli rządu Rzeczpospolitej, by udzielili jej wsparcia w walce o niepobieranie podatku od darowizn p
Centrum Wolontariatu kolejny raz przyznało tytuł „Osobowości Miesiąca" wolontariuszowi ING. Osobowością maja 2009 została Joanna Zając, specjalista ds. marketingu w regionie detalicznym Częstochowa, która działa
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orł
Giełdowy touroperator wypracował we wrześniu przychody na poziomie 38,1 milionów złotych. Jest to wynik o 54% większy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. To dowód na to, że Rainbow Tours nieustannie się ro