W czwartek, 8 grudnia, Domino’s Pizza na całym świecie świętować będzie Global Domino’s Day – największe pizza party na Ziemi! Wyjątkowa skala i formuła tego wydarzenia, organizowanego przez sieć pizzerii ob
BRE Bank ponownie zdobył najwyższe noty w prestiżowym badaniu redakcji Euromoney Magazine. Tym razem wyróżniony został zarząd BRE Banku i to aż w dwóch kategoriach: jako najlepiej zarządzana instytucja oraz najbar
Klienci ENERGI mogą już korzystać z kolejnej sieci płatności gotówkowych - TransKasy. Punkty oznaczone logo TransKasa są znajdują się w salonikach prasowych Kolporter, kioskach, centrach handlowych, sklepach osiedlowych.
„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
Z okazji ósmej rocznicy powstania mBank zaprasza Klientów na wyjątkowy, ośmiogodzinny czat oraz zachęca do udziału w specjalnym urodzinowym konkursie. 26 listopada br. mBank będzie obchodził ósme urodziny. Z
18 listopada od godziny 10 rozpoczynamy w Bankier.pl relacje na żywo z expose premiera w Sejmie. Redaktorzy Bankier.pl wraz z zaproszonymi gośćmi będą na bieżąco analizować i komentować sytuację przed i po wystąpieniu premie
Przygotowany przez serwis SwiatObrazu.pl film szkoleniowy "Zachwycające fotografie w technice HDRI dla początkujących" dzięki przedstawionym wyjaśnieniom, poradom i metodom pozwoli zdobyć solidne postawy do rozpoczęcia kreatywne
W pierwszy weekend sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbędzie się XVII edycja Przystanku Woodstock. Serwis Allegro i Fundacja Allegro All For Planet kolejny raz zadbają o to, aby trzydniowy festiwal był ekologiczny. Centrum przygotow
Chociaż jesteśmy na Politechnice Gdańskiej codziennie, przechadzamy się korytarzami i uliczkami uczelnianego kampusu, nie wiemy wszystkiego, co kryją zabytkowe politechniczne gmachy. O „Politechnice nieznanej” opowie d
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce