Na wysokim 23. miejscu uplasowała się grupa ENERGA wśród 2000 największych polskich przedsiębiorstw. Z kolei w rankingu firm o najlepszym wizerunku awansowała o trzy miejsca. Na opublikowanej przez "
Serwis internetowy www.dekoral.pl wzbogacił się o kolejne niezwykle atrakcyjne narzędzie. Jest nim Wizualizer, który niebywale ułatwia dobór kolorów zarówno wnętrza domu jak i elewacji. Ponadto do każdego z rodzaju pomieszcze
Jeśli prezenty na Święta jeszcze nie wybrane, w kolejce czeka mycie okien, trzepanie dywanów i pieczenie ciast, warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy przejmą od nas część zajęć do wykonania
O skali Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach świadczą ranga gości, merytoryczny program i jakość debat oraz liczby: ponad sześć tysięcy uczestników, kilkuset prelegentów, 100 sesji tematycznych. Tegoroczna kamp
Koncerty muzyczne, piknik rodzinny na Błoniach Nadwiślańskich, uroczyste odsłonięcie kolejnych ?katarzynek? w Piernikowej Alei Gwiazd ? podczasŚwięta Miasta od 20 do 24 czerwca w Toruniu odbędzie się wiele imprez artystycznyc
ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse. Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynik
Misie i lalki, lokomotywa, czekolada, paczka kredek, książeczka o „Czerwonym kapturku” i gra planszowa – kosze wciąż zapełniają się kolejnymi prezentami. „Rozdajemy uśmiech” to międzyuczelniana ak
Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Sre
Michał Macierzyński z redakcji portalu Bankier.pl został jednym z trzech laureatów prestiżowej nagrody dziennikarskiej im. Mariana Krzaka. Po raz pierwszy w historii dziennikarz portalu internetowego odebrał tak ważną dla
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od