Menedżer Sprzedaży, narzędzie online do zarządzania procesem transakcji na platformie handlowej Allegro jest już dostępny w wersji finalnej. Przez kilka tygodni trwały testy narzędzia z udziałem Użytkowników. Dzięki sugesti
Rękawice bokserskie Dariusza Tigera Michalczewskiego z dedykacją, rękawica Sylwii Gruchały, w której wywalczyła brązowy medal podczas ostatnich igrzysk olimpijskich, narty zdobywcy biegunów Marka Kamińskiego oraz bluza z
Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba klientów korzystających z usług assitance, bezpłatnie dołączanych przez WARTĘ do każdej polisy mieszkaniowej. Klienci najczęściej proszą o pomoc hydraulika, serwisanta sprzętu RT
Największy i najbezpieczniejszy internetowy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o arcyciekawej akcji zorganizowanej przy współpracy firm Shell oraz Ferrari. Już od dnia dzisiejszego, tylko na stronach Allegro.pl pod adresem:http:
W ostatnim tygodniu przed Wigilią (15-21.12) wskaźnik Świątecznego Barometru Poczty Polskiej osiągnął poziom 190,86 proc. Oznacza to, że przez sortownie Poczty Polskiej przeszło w tym okresie prawie dwa razy więcej paczek ni�
Od września musical ?Polita? będzie można oglądać na deskach teatru Studio Buffo kilka razy w miesiącu. ?Polita? to wielkie show teatralne o życiu legendarnej polskiej aktorki lat 20. Poli Negri. Spektakl zrealizował teatr Stud
Krzesła idą w parze ze stołem. Jakby na to nie patrzeć, mają liczebną przewagę wśród domowych mebli. Dlatego ich wybór powinien opierać się o przemyślaną decyzję. Jak go dokonać radzą eksperci marki Bydgoskie Meble. &
Karty promocyjne uprawniające do bezpłatnego, miesięcznego ubezpieczenia assistance dla kierowców to pomysł MultiBanku na zimową promocję oferty Centrum Ubezpieczeń.- Taka karta pozwala na skorzystanie z bezpłatnej pomoc
Już w najbliższą niedzielę – 29 maja – po raz szósty ulicami Warszawy, przejdzie Marsz dla Życia i Rodziny. Rozpocznie się o godz. 12.00 pod pomnikiem Kopernika na Krakowskim Przedmieściu. Dalej przejdzie ulic
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró