Redakcja SwiatObrazu.pl oraz firma Kata zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym "Lekka rzecz...". Do wygrania niezwykle lekkie i niezbędne wyposażenie każdego fotografa: plecak, torba i kabura na sprzęt fotograficzny.Ż
„Ekoszkody. Krótki Przewodnik po ryzyku” to pierwszy na polskim rynku ubezpieczeń magazyn inżynierski, przedstawiający praktyczne strony oceny ryzyka spowodowania szkód w środowisku. Publikację wydała w
Renomowany brytyjski magazyn finansowy Euromoney nagrodził Grupę UniCredit tytułem Najlepszy Bank w Europie Zachodniej w 2007 w uznaniu za jej działania i osiągnięcia ostatniego roku. UCG została także wyróżniona jako najle
Jakie gwiazdy muzyki są obecnie na szczycie popularności wśród polskich Internautów? Czy „Pianista” Polańskiego cieszy się większym zainteresowaniem Użytkowników Sieci niż „Zemsta” Wajdy? Produkty, kt
izzyBank - pierwszy wirtualny bank dla młodych ludzi, który działa w ramach mBanku, znosi opłatę za użytkowanie izzyKARTY - Visy Electron do rachunku izzyKONTO.Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów ?
Już 8 stycznia w całej Polsce zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy podczas jubileuszowego XX Wielkiego Finału. Jubileusz zobowiązuje ? na okrągłą 20. rocznicę Bank Pekao przekaże Fundacji darowiznę w wysokości dwóch
W najbliższy weekend, 26 ? 27 lipca br., rusza malowanie największego serduszka WOŚP w Polsce. Wyjątkowy mural, wykonany w ramach projektu Dulux Let?s Colour, ozdobi budynek przy Alei Wyzwolenia w Szczecinie i upamiętni jedną z n
Ciepłe naturalne kolory mogą stworzyć niezwykłą aurę i przytulną atmosferę w łazience. Są w stanie uczynić z niej krainę spokoju i odprężania zarówno podczas wieczornej kąpieli, jak i zabiegów kosmetycznych. Sprawią t
W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesi
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc