Miasteczko "Planety Energii" w Płocku i Koszalinie odwiedziło ponad 1200 uczniów klas I-III z lokalnych szkół podstawowych, a także wielu mieszkańców obu miast. Dzięki filmowi 3D, interaktywnemu quizowi i zas
Już w najbliższych weekend (15-17 maja) w Soho Factory w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Mercedes-Benz Warsaw Fashion Weekend. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest firma Samsung, która w specjalnej strefie zaprezentuje swoj
W tym roku Polacy odpoczywają zgodnie z zaleceniem specjalistów – dwa tygodnie – wynika z sondażu przeprowadzonego przez serwis Praca Wirtualnej Polski (praca.wp.pl). Tego lata większość Polaków zas
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walcz
Już po raz czwarty odbędą się w Polsce campy Fundacji Realu Madryt - obozy sportowe dla dzieci i młodzieży realizowane według programu szkoleniowego tegorocznego finalisty piłkarskiej Ligi Mistrzów, Realu Madryt. Otwarcie camp
Zaledwie miesiąc od uruchomienia nowej platformy wideo Wirtualnej Polski – ToSieWytnie.pl liczba jej unikalnych użytkowników wyniosła 1 551 601*. W tym czasie obejrzeli oni w sumie 180 000 godzin materiałów wide
Klienci mBanku, inwestujący w fundusze Union Investment, mogą zdobyć atrakcyjną nagrodę w najnowszym konkursie SFI. mBank wraz z Union Investment zapraszają Klientów, korzystających z Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych
Choć Polki bardzo się między sobą różnią, łączy je jedno ? zmieniają się z tradycyjnych gospodyń domowych w kobiety nowoczesne, światowe, świadome swoich wartości oraz potrzeb. Tak wynika z badań ?Polki same o sobie?.
Już po raz kolejny rynek docenił Internetowy System Bankowości Korporacyjnej BRE Banku. Tym razem iBRE zdobył wyróżnienie w Konkursie EUROPRODUKT. Jury doceniło uniwersalną platformę finansową za kompleksowe podej
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or