Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
W serwisie ósmej edycji Imperatorów Wirtualnej Polski – imperatory.wp.pl – można znów głosować na najlepsze gry komputerowe. Internauci mogą znów wybierać najlepsze gry komputerowe. R
Dzięki ofiarności Internautów, użytkowników Allegro.pl ? największej platformy handlowej w polskim Internecie, 500 dzieci z ubogich rodzin otrzyma ciepłe obuwie na zimę. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży kompletów świec Wigi
Przewodnicząca Komisji Unii Afrykańskiej, czterech komisarzy Unii Europejskiej, europarlamentarzyści, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z całego świata oraz prezesi największych firm, eksperci i biznesmeni spotkają si
TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Portal TravelOvo p
Gruzińska kuchnia to bogactwo tradycji, kultury oraz smaków. Poznając tajemnice Kaukazu zakochujemy się w nim, odtwarzamy regionalne dania oraz delektujemy się winem, prosto z gruzińskich winnic. Doradzamy jak sprawić, aby ten w
Lubisz fotografować? Uważasz, że Toruń nigdy nie wygląda tak pięknie, jak podczas Bella Skyway Festival? Uchwyć czar festiwalowych prezentacji! Czekamy na Twoje zdjęcia! Śledź naszego festiwalowego Facebooka i weź udział w
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
Grupa Energa wspólnie z Polskim Związkiem Żeglarskim rozpoczyna cykl spotkań z dziećmi, których głównym celem jest promowanie żeglarstwa jako aktywnej formy spędzania wolnego czasu. Uczniowie będą mieli okazję obejrzeć z
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze