ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Xella Polska uruchomiła nowy, wizerunkowy serwis www.miastonoca.budowane.pl . Internauci w zupełnie inny sposób niż dotychczas mogą zapoznać się z zaletami budowania domów z bloczków Ytong i Silka. Na wypełn
Co jada Victoria Beckham – jeśli jada coś w ogóle? Co łączy J.Lo, Katie Holmes i Gwen Stefani? Jakie kreacje są glamour? Gdzie bywają gwiazdy? Czego wstydzi się Angelina Jolie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania mo�
Co najmniej 3 miliony Polaków choruje na cukrzycę. U 1/3 nie jest zdiagnozowana. Eksperci uważają, że jej przyczyną jest otyłość.…
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Wśród wielu prezentów, które można każdego roku znaleźć pod choinką popularnością cieszą się również wycieczki. Ich koszt nie przekracza budżetu, jaki przeciętnie wydajemy na upominki, obdarowując bliskich. Ceny bilet
Eksperci z Ergo Hestii odnotowują w okresie Świąt Bożego Narodzenia średnio o 20 proc. więcej kradzieży z włamaniem do domów i mieszkań niż w innych miesiącach roku. Dlatego radzą, jak ustrzec się przed niechcianymi
Telewizja w komórce to świetny sposób na nudę – uważają jej użytkownicy. Przeciętnie oglądają programy mobilnej TV ponad 100 minut tygodniowo. Miesięcznie płacą za tę możliwość ok. 14 euro.Badacze Eri
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po