"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
Grafit to symbol elegancji, nowoczesności i? odwagi. Podłoga w odcieniach szarości każdego dnia bowiem prezentuje się inaczej, zawsze i niezmiennie jednak dystyngowanie. Classen, renomowany producent podłóg i drzwi, przedstawia
Kolejna prestiżowa nagroda dla firmy Rossmann. Tym razem największa sieć drogeryjna w Polsce otrzymała nagrodę środowiska biznesu i marketingu „Superbrands”.Statuetki przyznawane są markom, które według Niez
Związek Banków Polskich uhonorował Michała Macierzyńskiego, analityka portalu finansowego Bankier.pl, tytułem Dziennikarza Roku.Kapituła Kongresu Gospodarki Elektronicznej po raz pierwszy w swojej historii przyznała nagr
Tegoroczna inauguracja na Politechnice Gdańskiej odbędzie się 6 października 2014 roku ? dokładnie w 110. rocznicę pierwszej inauguracji roku akademickiego na uczelni. Uroczystość rozpocznie się o godz. 11.15 w Auli w Gm
Dziś na Politechnice Warszawskiej firma Nestlé, przy udziale Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, zorganizowała debatę nt: ?Młodzi na rynku pracy: kto i jak może im pomóc??. Uczestniczyli w niej przedstawiciele sektora pry
W Polsce średnio co 24 sekundy ktoś zastrzega kartę bankomatową. W 84% przypadków przyczyną jest zgubienie ? pozostałe to wynik kradzieży. W skutecznym i szybkim blokowaniu kart pomaga specjalna infolinia.…
- Każdy, kto choć raz w życiu odwiedził Włochy, zakochał się w tym kraju i przywiózł z niego artystyczne inspiracje. Włochy to miejsce, gdzie króluje najtrudniejszy, a zarazem najpiękniejszy element sztuki - kol
ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse. Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynik
Na fali tego typu skojarzeń oraz w związku z coraz większą popularnością portalu Facebook, Amica postanowiła wykorzystać to medium do swoich działań wizerunkowych uruchamiając aplikację: Co zgotuje Ci Nowy Rok? Dostępne w