Redakcja serwisu SwiatObrazu.pl zaprasza na wyjątkowe szkolenia – Coaching fotograficzny. Jest to niespotykane do tej pory połączenie niskiej ceny, elastyczności wyboru terminu oraz możliwości pracy indywidualnej lub w bard
Siedem ekranów przeciętnego gospodarstwa domowego oczekuje na rozwiązania usług mobilnych. Ericsson Consumer Lab twierdzi że telewizja mobilna będzie najpopularniejszym serwisem multimedialnym. Ericsson Consumer Lab ogłosi
Podobnie jak kilka innych serwisów skupionych pod marką epf.pl, Panorama Religii i Panorama Książki funkcjonują pod niezależnymi adresami - www.religie.epf.pl oraz www.ksiazka.epf.pl. To kolejny krok Panoramy Internetu w kierunku
Jako styl wnętrzarski narodził się w XX wieku i stanowił przede wszystkim odpowiedź na minimalizm i funkcjonalizm. Dziś glamour stawia przede wszystkim na dekoracyjność, wyraziste barwy oraz grę świateł.…
Trwa przyjmowanie zgłoszeń banków do udziału w plebiscycie ?Złoty Bankier 2011?. Za dwa tygodnie rozpocznie się natomiast głosowanie internautów na najlepsze produkty finansowe w 9 kategoriach z zakresu bankowości indywidualne
Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, notuje coraz większą oglądalność. Miesięcznie serwis odwiedza już ponad 200 tysięcy osób, które przeglądają ponad 2 miliony
?Zbadaj nerki ? Twój filtr życia? pierwsza kampania profilaktyczno ? edukacyjna chorób nerek w Polsce w najbliższym czasie w Żywcu i Zamościu. Bezpłatne badania finansuje koncern Fresenius. Nad koordynacją działań komunikacyj
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Rzadko kto wie, że 31 maja świętujemy Dzień Bociana. Z tej okazji wszyscy sympatycy i miłośnicy tego powszechnie lubianego ptaka otrzymują prezent w postaci Bocianopedii - internetowej bazy wiedzy na temat bocianów. Serwi
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró