Już nie 300 ale 500 złotych - taka jest teraz kwota rekompensaty jaką oferuje swoim Użytkownikom Allegro.pl w ramach Programu Ochrony Kupujących. Wprowadzone właśnie zmiany upraszczają również procedurę wypłaty rekompensat.
Fundacja Europeana z Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli zajmuje się obsługą PR Hack4Europe w Poznaniu – wydarzenia realizowanego w ramach międzynarodowego konkursu programistycznego, organizowanego przez
21 października 2007, na brazylijskim torze Interlagos w Sao Paulo, odbył się ostatni start tego sezonu Formuły 1. Wyścig dostarczył bardzo wielu emocji. Tytuł Mistrza Świata, po raz pierwszy w swojej karierze, wywalczył Kimi
Dwoje początkujących – ale już z sukcesami na skalę europejską – muzyków uświetni politechniczny wieczór muzyczny. Na Politechnikę Gdańską zapraszamy we wtorek, 26 maja. Początek godz. 18.00, a
Inspiracje.Budowane.pl to serwis internetowy stworzony z myślą o praktycznych miłośnikach designu i architektury. Osoby wykańczające dom czy mieszkanie znajdą tu oryginalne propozycje aranżacji wnętrz, bazujące na cienkich fo
Internauci mogą znów wybierać najlepsze gry komputerowe. Ruszyła dziewiąta edycja Imperatorów Wirtualnej Polski (imperatory.wp.pl). W tym roku użytkownicy oddają swoje głosy na najlepsze pozycje w siedmiu kategoria
Samsung partnerem strategicznym "Centrum Nauki Kopernik" 5 listopada w Warszawie będzie miał miejsce WIELKI WYBUCH, którego blask dotrze do całej Polski, Europy i świata. Wybuch nastąpi przy Wybrzeżu Kościuszkowskim, a z
Krzesła idą w parze ze stołem. Jakby na to nie patrzeć, mają liczebną przewagę wśród domowych mebli. Dlatego ich wybór powinien opierać się o przemyślaną decyzję. Jak go dokonać radzą eksperci marki Bydgoskie Meble. &
Rękawice bokserskie Dariusza Tigera Michalczewskiego z dedykacją, rękawica Sylwii Gruchały, w której wywalczyła brązowy medal podczas ostatnich igrzysk olimpijskich, narty zdobywcy biegunów Marka Kamińskiego oraz bluza z
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce