W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowe
BZWBK jako pierwszy bank wprowadza w Polsce usługę Verified by Visa na masową skalę; z dodatkowego zabezpieczenia mogą już korzystać użytkownicy debetowej AlleKarty – wydanej wspólnie z liderem polskiego rynku e-co
Wirtualna Polska ogłasza konkurs, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Ruszył wielki konkurs Wirtualnej Polski. Jego zwycięzca otrzyma nietuzinkow�
Szymon Ruta, młody i utalentowany kierowca rajdowy, w wolnych chwilach trenuje na Project Gotham Racing 3 Warszawa, 4 grudnia 2006 ? Firma Microsoft? poinformowała o obecności marki Xbox 360 podczas 44 Rajdu Barbórki, k
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski - „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw,
Pokazy znakomitych reportaży i dokumentów, warsztaty dziennikarskie oraz spotkania z gwiazdami telewizji ? w Toruniu trwa III Festiwal Sztuki Faktu. Podczas drugiego dnia festiwalu, w sobotę 25 kwietnia 2015 roku, zostaną pokazane
Wady wzroku u dziecka powinny być wykryte jak najwcześniej. Jeśli nie zostaną w odpowiednim czasie zdiagnozowane i skorygowane, mogą nie tylko mieć negatywny wpływ na naukę, lecz także prowadzić do powikłań i skutkować pro
Dla każdego, kto lubi łączyć stare z nowym, kto chce wyróżniać się z tłumu, kto potrafi znaleźć inspirację… we własnej szafie. Jeszcze do końca listopada można wziąć udział w konkursie – zabawie Wir
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró