Marka Dekoral stworzyła w tym roku, przed sezonem remontowym, wyjątkowy projekt promocji. Loteria konsumencka Koła Fortuny, poza kilkoma tysiącami wyjątkowo cennych nagród, oferuje swoim uczestnikom niezwykły pomysł na sz
11 artystów z całej Polski bierze udział w pierwszej wystawie \"Allegro.pl - twórczość\". Organizując ją, chcemy docenić pracę artystyczną Allegrowiczów i polecić ją większemu gronu kolekcjonerów oraz mecenasów sztuki.
Wraz z kalendarzowym początkiem lata Humana - producent zdrowej żywności dla dzieci i niemowląt - zwiększa dostępność do szerokiej oferty swoich produktów, w tym do mlek modyfikowanych, herbatek dla niemowląt oraz wody
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
Mobbing, poszukiwania biologicznego ojca, katastrofa chemiczna, zatruta woda, szantaż, napad z bronią, zbrodnia z miłości, niezałatwione sprawy sprzed lat, seryjny rabuś, niebezpieczna pasja, przemyt papierosów i alkoholu, zuchw
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
15 grudnia w Poznaniu, podczas uroczystej gali miało miejsce otwarcie Sali Ziemi ? najnowocześniejszej i unikatowej w skali Polski sali widowiskowo-koncertowej, która wchodzi w skład Poznań Congres Center. Otwarcie zmodernizowaneg
W ostatnim tygodniu przed Wigilią (15-21.12) wskaźnik Świątecznego Barometru Poczty Polskiej osiągnął poziom 190,86 proc. Oznacza to, że przez sortownie Poczty Polskiej przeszło w tym okresie prawie dwa razy więcej paczek ni�
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze