16 kwietnia 2005 roku uroczystym otwarciem w warszawskim kinie Muranów rozpocznie się szósta edycja Festiwalu Filmów Latynoamerykańskich. Tegoroczna edycja to kilkadziesiąt filmów, niespełna sto projekcji a także już po raz d
Wspólnie z Bankiem Handlowym w Warszawie SA oraz Fundacją \"Pomóżmy dzieciom\", największy w Polsce serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl/ ) zorganizował aukcje charytatywne (http://www.allegro.pl/dzieci), z któ
W styczniu marka WINIARY powraca z rodzinną promocją konsumencką „Kochanie przez gotowanie”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, dziesiątki laptopów i setki telewizorów. O
Ruszył serwis siatkarskiej Ligi Światowej – ligaswiatowa.wp.pl Wirtualna Polska stawia na sport. Tuż po starcie oficjalnego serwisu Ekstraligi Żużlowej (ekstraliga.wp.pl) oraz witryny poświęconej Formule 1 (formula1.wp.pl)
Marka BRE Banku znalazła się w gronie 80 najmocniejszych marek na polskim rynku firm działających w sektorze business to business. Tym samym, kapituła konkursu Business Superbrands doceniła silną pozycję marki BRE. Wyró�
W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach ? Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu ?Samotność w sieci? w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.Be
ING rozpoczyna czwartą już edycję Globalnego Wyzwania. W ramach międzynarodowej akcji, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, angażują się w różnorodne działania społeczne na rz
W Galerii firmy Ericsson otwarto wystawę prac dyplomantów i wykładowców Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie prezentującą malarstwo, ceramikę i tkaninę. 25 kwietnia 2003 r. w Galerii firmy Ericsson została otwarta wysta
W czwartek, 8 grudnia, Domino’s Pizza na całym świecie świętować będzie Global Domino’s Day – największe pizza party na Ziemi! Wyjątkowa skala i formuła tego wydarzenia, organizowanego przez sieć pizzerii ob
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce