Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.&
Dzięki pracom przeprowadzonym przez ENERGĘ-Operator SA, Trójmiasto posiada nową stację transformatorowo-rozdzielczą „GPZ Nowy Port”, która będzie odpowiadać za zasilanie stadionu piłkarskiego budowa
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba
Koncern Energetyczny ENERGA SA Odział Zakład Energetyczny Gdańsk w Gdańsku w ramach programu edukacyjnego prowadzonego przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, ogłasza dla uczniów szkół podstawowyc
W dobie mody na intensywne, nasycone kolory, które zmieniają się co sezon, warto pamiętać o ponadczasowej klasyce podstawowych barw. Choć z pozoru wydaje się skromna, dzięki swojej subtelnej elegancji pozwala uzyskać królewsk
Z okazji Dnia Dziecka, Lidl przygotował szeroką ofertę zabawek oraz ubranek dla dzieci. 30 rodzajów klocków LEGO, lalki Monster High, trampolina, piaskownica oraz wiele innych atrakcyjnych produktów, dostępnych będzie już od
Wielu z nas zastanawia się, dlaczego 1 listopada odwiedzamy cmentarze i modlimy się za dusze zmarłych. Jak się okazuje, to bardzo stara tradycja, która ewoluowała przez wieki i w różnych zakątkach świata wygląda inaczej. 1
Wiosenna pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Częściej jemy wówczas poza domem. Marka Aqua Slim, suplementu diety zawierającego ekstrakt z rośliny Garcinia cambogia, który wspomaga proces odchudzania[1], po
Początek grudnia oficjalnie uznać można za czas, kiedy Polacy zaczynają myśleć o skompletowaniu listy świątecznych podarunków. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku wydatki Polaków na święta wyniosą o 12 proc. więcej n
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy