BRE Bank zajął II miejsce w rankingu najlepszych instytucji finansowych 2006 roku, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.Wybierając najlepsze banki, Rzeczpospolita oceniała tylko te instytucje, których ak
Pracodawcy poszukują osób sumiennych i komunikatywnych, ale duży nacisk kładą także na ich chęci do pracy i ambicje. Coraz mniejsze znaczenie mają wiek oraz wydajność kandydata.…
Koalicja SMS bez VAT, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce, zdecydowała się zaapelować do przedstawicieli rządu Rzeczpospolitej, by udzielili jej wsparcia w walce o niepobieranie podatku od darowizn p
Kiedy trenujemy, bardzo ważne są nie tylko samo wykonywanie ćwiczeń, ale i odżywianie się. Dlatego warto zasięgnąć rady żywieniowca, który pomoże nam zbilansować dietę odpowiednio do wykonywanej przez nas aktywności fizy
Serwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, wzbogacił się o system komentowania artykułów oraz rozbudowane forum - Senior Cafe. To jedno z niewielu miejsc w polskim Internecie, gdz
Spot reklamowy „Sprawność” do jesiennej kampanii wizerunkowo-produktowej MultiBanku, przygotowany przez agencję Just, otrzymał wyróżnienie na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły.Jury konkursu z�
Wady postawy to częsta przypadłość u dzieci i młodzieży. Zazwyczaj są to różnego rodzaju skrzywienia kręgosłupa, płaskostopie czy problemy z kolanami. Na rozwój wad wpływa nie tylko tryb życia prowadzony przez najmłodsz
Globalne Forum Humanitarne i jego prezes, były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan, wraz z firmą Ericsson, Światową Organizacją Meteorologiczną (WMO), operatorem telekomunikacji komórkowej Zain i Instytutem Ziemi Uniwersytetu Col
Misie i lalki, lokomotywa, czekolada, paczka kredek, książeczka o „Czerwonym kapturku” i gra planszowa – kosze wciąż zapełniają się kolejnymi prezentami. „Rozdajemy uśmiech” to międzyuczelniana ak
mBank zdobył główną nagrodę w kategorii konta osobiste w pierwszej edycji Gold Standard - profesjonalnego, niezależnego badania satysfakcji Klientów. Podczas kompleksowego badania satysfakcji wśród uży