1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Blisko 90 proc. słuchaczy, panelistów i partnerów jest zadowolonych z uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2011 (EEC) w Katowicach i deklaruje również obecność w przyszłorocznej edycji najwięk
Każdy, kto ma pomysł na przeprowadzenie eksperymentu internetowego oraz chce stworzyć coś nowego, niepowtarzalnego i innowacyjnego w Sieci, może zgłaszać się do Wirtualnej Polski. Portal uruchomił właśnie program „Labo
Podczas IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej Związek Banków Polskich docenił innowacyjność Banku Pocztowego.Pierwszy w Polsce internetowy sklep z lokatami Banku Pocztowego www.lokaty-online.pl otrzymał zaszczytne wyr&oacu
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
24 lipca br. roku Zarząd Banku BPS S.A. podjął decyzję o przekazaniu darowizny w wysokości 10.000 zł na rzecz poszkodowanych w wyniku katastrofalnej trąby powietrznej, która 20 lipca br. przeszła przez gminę Kłomnice w
Większościowy pakiet Ceneo.pl - wiodącej porównywarki cen w polskim internecie, 30 grudnia 2006 roku trafił w ręce QXL Holding, właściciela Grupy Allegro.pl. Większościowy pakiet akcji został odkupiony od do
Warszawa, 6 kwietnia 2006 r. ? Agencja Edelman Polska rozpoczęła współpracę z Biurem Miss Polonia ? Organizatorem Konkursu Miss World 2006, który odbędzie się we wrześniu br. w Polsce. Umowa dotyczy obsługi medialnej Kon
Kolejna prestiżowa nagroda dla firmy Rossmann. Tym razem największa sieć drogeryjna w Polsce otrzymała nagrodę środowiska biznesu i marketingu „Superbrands”.Statuetki przyznawane są markom, które według Niez
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t