Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Okres wiosenno-letni na rynku telefonii komórkowej to czas wzmożonej aktywności zarówno użytkowników, jak i operatorów. Sieć WPmobi prowadzi obecnie akcję promocyjną NeoWPmobi oraz konkurs Doładowator
Freixenet decydując się na wzmocnienie swojej pozycji w internecie oraz podążając za aktualnymi trendami dotyczącymi marketingu w sieci zlecił firmie MaDoNet realizację gry internetowej. Firma MaDoNet zrealizowała już dla Fre
18 i 19 marca 2015r. dziewczęta i chłopcy ze szkół podstawowych stanęli do sportowych rozgrywek o mistrzostwo województwa świętokrzyskiego Energa Basket Cup - największego turnieju koszykarskiego w Polsce. Wszystkie mecze tocz
Ubóstwo to najgorszy z kataklizmów dotyczących współczesnego człowieka. Tak twierdzą aktywiści Amnesty International. Problemowi wykluczenia ludzi biednych spod mocy prawa i troski rządów organizacja d
Nexto.pl, największy polski sklep z cyfrowymi książkami i prasą wprowadza, jako pierwszy na rodzimym rynku e-publikacji, bardziej przyjazny i opłacalny dla klientów model dystrybucji. Zamiast kupować konkretne produkty, u�
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
Już w najbliższych weekend (15-17 maja) w Soho Factory w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Mercedes-Benz Warsaw Fashion Weekend. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest firma Samsung, która w specjalnej strefie zaprezentuje swoj
Do Świąt zostało już tylko kilka dni. Tymczasem lista prezentów i zakupów wydaje się nie mieć końca. Dodatkowo, musimy kupić synowi nowy garnitur, córka planuje Sylwestra w górach, a zastawa stołowa wymaga istotnego uzupe�
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache