„Maszyna do masakrowania konkurencji”, czyli łódź napędzana siłą mięśni, zaprojektowana i zbudowana przez studentów Politechniki Gdańskiej, 10 maja wieczorem ogłoszona została w Zagrzebiu zwycięzcą
Neuron Agencja Public Relations ma zaszczyt zaprosić na wernisaż wystawy malarstwaMARCINA SUTRYKA,który odbędzie się w sobotę 17 marca, o godzinie 19:00 w Galerii Sztuki Traffic w Warszawie, W swoich pracach Marcin Sut
Spotkanie dedykowane „Awansom naukowym według nowego prawa o szkolnictwie wyższym” z udziałem prof. dr. hab. inż. Tadeusza Kaczorka, członka rzeczywistego PAN oraz przewodniczącego Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytu
„Victoria”, która powstała w 1983 roku specjalnie z okazji wizyty w Polsce Jana Pawła II oraz najnowszy utwór „Magnificat” – obie mistrza Wojciecha Kilara, zabrzmią 23 maja w kościele Bo�
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
Udoskonalenie zawartości i technologii Strony Głównej serwisu film.wp.pl to kolejny etap zmian w tej witrynie, uwzględniający sugestie internautów. Nowa Strona Główna serwisu Film Wirtualnej Polski
Prosta forma najwyższej jakości, jasne kolory oraz naturalne, surowe meble połączone z nowoczesną technologią ? to najważniejsze cechy stylu skandynawskiego, który coraz częściej wkracza do polskich wnętrz. Dla mieszkańców
Najnowsze trendy, style, tkaniny i kolory. Projektanci bardzo znani, znani oraz mniej znani. Wirtualna Polska przedstawia relacje wideo z polskich i światowych wybiegów. Kobieta WP (kobieta.wp.pl) ma swój własny, niepow
NetPress Digital, lider sprzedaży czasopism oraz gazet w wersji elektronicznej, 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się pierwszą w polskim Internecie platformą,
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�