<P ><EM ><STRONG >Polacy chcą słuchać muzyki przez telefon komórkowy - teraz będą mogli czynić to częściej i szybciej w czasie rzeczywistym za pomocą sieci HSPA.<P >Koncepcja szybkiego dostępu do mobi
Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
Wprowadzenie obowiązku szkolnego dla sześciolatków, już na etapie projektu ustawy, budziło wiele emocji. Z ogólnopolskich badań wynika, że szkoły i nauczyciele są dobrze przygotowani na ich przyjęcie. Jednak wielu rodziców
Dwoje uczestników, miesiąc zabawy i całe 70 tysięcy do wydania! Tak w wielkim skrócie można opisać najnowsze reality show, które wystartowało w polskim Internecie. W niedzielę, 30 września Internauci mogli
W tegorocznej edycji Zgrupowania Małych Pływaków Huggies® CUP wystąpiły niemowlęta reprezentujące szkółki pływania z całej Polski. Partnerem inicjatywy było Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt oraz B
Nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach działają rady seniorów. To ważny krok na drodze do aktywizacji osób starszych w Polsce, bo jak mówią sami zainteresowani, ?jesień życia nie musi być smutna?.…
mBank, w ramach działań edukacyjnych, uruchomił Szkołę mPLANU - przyjazny poradnik kredytu hipotecznego. Jednocześnie z początkiem maja br. wysokość prowizji przygotowawczej została obniżona i wynosi od 1% do 2% wartości u
19 i 20 maja na placu przed halą ?Kalisz Arena? zagości mobilne centrum nauki ?Planeta Energii?. Wizyta miasteczka to nagroda w zorganizowanym przez Grupę ENERGA ogólnopolskim konkursie edukacyjnym, którego głównym celem jest pr
10 grudnia poznamy wyniki czwartej edycji ogólnopolskiego Rankingu Najbardziej Innowacyjnych Firm. Ranking jest efektem programu badawczego nad innowacyjnością polskiej gospodarki, którego celem jest porównywanie
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy