To jedne z wielu wspomnień internautów dotyczących znanych osobistości, wśród których ostatnimi dniami (17-18 grudnia) śmierć zebrała swoje żniwo. Od kilku dni świat żegna przywódców polityc
Jednym z najistotniejszych problemów konserwatorskich w Katedrze Oliwskiej jest dublowanie obiektów i to zlokalizowanych w tym samym miejscu – twierdzi dr hab. inż. arch. Aleksander Piwek z Wydziału Architektury.
Pokazy znakomitych reportaży i dokumentów, warsztaty dziennikarskie oraz spotkania z gwiazdami telewizji ? w Toruniu trwa III Festiwal Sztuki Faktu. Podczas drugiego dnia festiwalu, w sobotę 25 kwietnia 2015 roku, zostaną pokazane
Boże Narodzenie poprzedzają czasochłonne i wymagające dużego nakładu pracy przygotowania. W tym czasie kupujemy choinkę, planujemy świąteczne menu, a także, często w biegu, szukamy prezentów dla naszych najbliższych ? nies
W województwie małopolskim trwa pierwszy tydzień ferii zimowych. Warunki pogodowe nie pozwalają na długie spacery, jazdę na rowerze, czy zwiedzanie. Tych, którzy szukają pomysłu na atrakcje dla wypoczywających uczniów TEEKAN
11 czerwca 2007 roku w gmachu Sejmu RP odbędzie się ceremonia wręczenia Znaków Jakości Interkl@sa 2007. Uroczystość odbywa się pod patronatem Marszałka Sejmu RP Ludwika Dorna.W tym roku Znak Jakości Interkl@sa przyznawa
Allegro.pl lider transakcji online, zacieśnia współpracę z Radiem ZET. W Internecie właśnie wystartował wspólny serwis aukcyjny sygnowany przez obie firmy. To pierwszy taki przypadek w polskim Internecie.Coobrand czyli współp
Program ING Banku Śląskiego zdobył uznanie Związku Banków Polskich, zdobywając nagrodę za „Najlepszy projekt 2007" w konkursie „Ambasador Gospodarki Elektronicznej, Partner roku i Projekt roku".  
Czasu mamy wciąż za mało, pracy nie zostawiamy w pracy gdyż po prostu nie wyrabiamy się z naszymi obowiązkami. Jak temu zaradzić? Doby nie wydłużyć się nie da, zarządzać czasem również. Można jednak skutecznie zarządza
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce